Osobně, online, telefonicky

Komu to jen říct...

Klienti, kteří mě osloví a chtějí rozhovor, nemají zájem o čistý koučink. Jen jim v okolí chybí někdo, komu by mohli vypovědět své nejhlubší obavy, trápení, ale i sny a plány do budoucna. Zastavit se a v rozhovoru ze sebe dostat to, z čeho mají strach a co jim činí radost.

Členové rodiny jsou někdy příliš blízko na rozkrývání podobných témat. Přátelé, sousedé či kolegové je zase často hodnotí, rozmlouvají, snaží se radit nebo je již nechtějí "po sté" poslouchat.

Já Vám při rozhovoru věnuji svůj čas. Nesoudím, nehodnotím a neradím. Nepřebírám Vaše téma na sebe. Občas se zeptám, abych Vás přivedla ke konkretizaci. 

Klienti odchází s pocitem uvolnění, odlehčení, zklidnění. S některými se sem tam potkám i na koučovacím sezení.

Osobně, online, telefonicky

Rozhovor obvykle trvá 60 min, někdy méně, podle potřeby klienta.

Osobní setkání má různou podobu. Procházíme se venku, někdy stihneme i nákup pro rodinu. Sedíme na lavičce, v kanceláři, v restauraci při obědě, v kavárně či procházíme městem.

Online rozhovor je též hojně využívanou službou vzhledem k časové úspoře při cestování a možnosti zůstat ve svém prostředí.

Telefonické rozhovory občas využívají lidé přejíždějící z místa na místo na delší vzdálenost.
Často se s klienty i zasmějeme, vážné téma na začátku hovoru a jistá ostýchavost kvůli netradičnosti této služby se postupně uvolní a rozhovor můžeme nejpozději po 60 minutách ukončit v pozitivnějším naladění.