Čas na rozhovor
Osobně, online, telefonicky

120+ hodinových rozhovorů
Klienti, kteří přicházejí pro rozhovor, nemají zájem
o čistý koučink. Jen jim v okolí chybí někdo, komu by mohli vypovědět své nejhlubší obavy, trápení, ale i sny a plány do budoucna. Zastavit se a v rozhovoru ze sebe dostat to, z čeho mají strach a co jim činí radost. Členové rodiny jsou někdy příliš blízko na rozkrývání podobných témat. Přátelé, sousedé či kolegové je zase často hodnotí, rozmlouvají, snaží se radit nebo je již nechtějí "po sté" poslouchat.
Já při rozhovoru nesoudím, nehodnotím a neradím. Nepřebírám Vaše téma na sebe, věnuji Vám svůj čas. Občas se zeptám, abych Vás přivedla ke konkretizaci. Klienti odchází s pocitem uvolnění, odlehčení, zklidnění. S některými se sem tam potkám i na koučovacím sezení.
Osobně, online, telefonicky
Rozhovor obvykle trvá 60 min, někdy méně, podle potřeby klienta.
Osobní setkání má různou podobu. Procházíme se venku, někdy stihneme i nákup pro rodinu. Sedíme na lavičce, v kanceláři, v restauraci při obědě, v kavárně či procházíme městem. Nechodím ke klientům domů.
Online rozhovor je též hojně využívanou službou vzhledem k časové úspoře při cestování a možnosti zůstat ve svém prostředí.
Telefonické rozhovory občas využívají lidé přejíždějící z místa na místo na delší vzdálenost.
Často se s klienty i zasmějeme, vážné téma na začátku hovoru a jistá ostýchavost kvůli netradičnosti této služby se postupně uvolní a rozhovor můžeme nejpozději po 60 minutách ukončit.